imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Промена на батерија по намалена цена!

Направи резервација и промени ја батеријата за 1.990 МКД.

Една претплата – секогаш нов Apple уред и услуга


Така би можеле да ја сумираме идејата за бизнис концептот за кој Horace Dediu зборуваше за Wall Street Journal. Уште повеќе, тоа би можело да биде алтернатива со која Apple многу би добил.

Apple сака да ги држи сите работи под контрола и мораме да се согласиме дека тоа одлично го прават. Меѓутоа, едно многу важно подрачје никој не може баш во целост да го држи под контрола:

продажбата.

Никој не може со стопроцентна сигурност да знае што сакаат купувачите. Невозможно е да се предиви кој деловен модел ќе биде успешен, кога пазарот ќе го задеси некоја криза, колку долго корисниците ќе користат одреден уред, дали ќе купат нов производ, колку долго корисниците ќе користат одреден уред, дали ќе купат нов производ, дали ќе им купат iPhone на своите деца и слично. Се работи за исклучително сложена варијабла, која е тешко да се пресмета. Секако, постојат прилично доверливи проценки, а во компанијата работат и многу искусни аналитичари. Сепак, се работи за еден од најважните, но и најнесигурните области со кои Apple навистина би сакал целосно да управува.

Horace Dediu смисли алтернативен бизнис модел кој би можел да му биде корисен на Apple. Се темели на идејата на постоење на една опширна и индивидуализирана претплата за целиот екосистем и услугите. На пример, ако сакате да имате iPhone, MacBook, Apple Watch и Apple Music со дополнителни 50 GB простор за сместување на iCloud, вашиот пакет на претплата би го покривал сето тоа.

Исто така, секоја година би добиле нов iPhone и Apple Watch, а нов MacBook секоја трета година. Вашиот Apple Music и простор за складирање на iCloud би се освежувале секоја година како дел од пакетот. Секако, би биле вклучени и одредени попусти со оглед на тоа дека се работи за фиксна претплата.

Тоа навистина би можело да биде одлично решение за двете страни. Корисниците би имале разни попусто, a Apple би имал прецизен увид во годишните приходи, па вложувачите не би се грижеле околу кварталните финансиски извештаи. Не смееме да заборавиме ни дека просечниот корисник го одложува купувањето на нов уред, додека бројот на претплати различните услуги постојано расте. Тој однос би можел да се реши со поврзување на надградбата на хардверот со услугите.

Аналитичарот Ben Bajarin забележа дека веќе постојат линкови помеѓу овие две подрачја. На пример, ги имаме AirPods, кои воглавно се користат за некаква претплата на услугата на стримингот: исто така, Apple Music практично е незаобиколна услуга за сите кои користат HomePod. Поради тоа, веројатно Apple може лесно да го пришири тој примерок на сите производи и услуги.

Што мислите вие? Би било подобро да имате една голема претплата на Apple по разумна цена или да продолжи да купува поедини делови на екосистемот и дополнително да ги плаќа претплатите?

Извор: Wall Street Journal

 

Apple Inc. (AAPL)

Дали го прочита ова?

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј.

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј. - Кликнете овде!