imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Промена на батерија по намалена цена!

Направи резервација и промени ја батеријата за 1.990 МКД.

Зошто Apple не е присутен на социјалните медиуми?


Како е можно, најуспешната компанија во светот, да ги избегнува социјалните медиуми колку што може и да пркоси на сите маркетинг трендови? Како може тоа да биде корисно за Apple и како тие можат да си дозволат да го сторат тоа?

Оние кои го познаваат Apple можат да се спротивстават на тоа дека она што го кажуваме е погрешно бидејќи Apple користи многу платформи. Да, тие користат, но како?

Дури и ако Apple има своја официјална Facebook страница, има само неколку фотографии од iPhone X прикачено. Ништо друго, нема мислења, нема слики, нема рецензии. Ова важи и за Twitter, исто така, каде што уште немаат објавено ниту еден твит. Instagram-от е малку повеќе активен. Брои 111 записи во моментов. Но, сите овие постови се фотографии направени со iPhone на корисниците, Apple не ги споделува сопствените содржини таму. И YouTube, на крај, каде што редовно прикачуваат реклами. Но, коментирањето е блокирано, тоа се само реклами без “социјален” фактор.

Твитер профилите како @ios, @macos, @iphone, @machintosh припаѓаат на случајни корисници и немаат никаква врска со Apple. Неколку услуги – Apple Music и Apple Support – а исто така и лица – Tim Cook – имаат свои страници, но претходните главно функционираат како страници за новости. Објавите на Tim Cook повеќе изгледаат како на лични мислења од некои врвни животни советници отколку мислења на извршен директор на технолошка компанија.

Сè на сè можеме да кажеме дека Apple не е – или е само минимално – присутен на страните на социјалните медиуми.

Единственото прашање е, зошто? Нивниот став е сосема спротивен на она што конкурентите го прават и на она што го диктираат современите маркетинг трендови. Одговорот е сложен, ајде да почнеме со основите.

Ние со гордост можеме да кажеме дека денес Apple е еден од најодлучните брендови и највредната компанија. Оние кои некогаш слушнале за Coca-Cola, најверојатно, слушнале и за Apple. Нивниот успех е високо заснован на чинот на допуштање на сите да знаат за нивните главни цели со едноставна и лесно разбирлива порака, постојан дизајн и квалитет. Доследноста е еден од главните атрибути на Apple. Доследноста бара строга контрола.

Apple навистина сака да држи се под контрола. Тие целосно го даваат истото искуство за сите кои ја посетуваат продавницата на Apple Store или продавницата на официјалниот препродавач, веб-страницата, па дури и кутијата на производите и расположението на рекламите се идентични. Тие дури ги задржуваат корисниците под контрола со ограничување на нивните способности за користење на уредите. На некои тоа им се допаѓа, некои тоа го мразат, но овој вид на доминантност стана нивна препознатливост.

И што е тешко за да се задржи во социјалните медиуми? Овој вид на унифициран изглед и беспрекорна чистота. Погледнете ги страниците на другите конкуренти кои активно ја користат услугата. Тие се спакувани со коментари од лути корисници, тролови и омраза од најлошите суштества на интернет. Apple би сакал да го избегне тоа. Тоа е прилично јасно, бидејќи Apple “хејтерите” се специфичен тип. Можете ли да ги замислите коментарите за новите реклами на iPhone?

Apple троши милијарди долари за рекламирање годишно. Вредно е секој денар да ја пренесе својата порака до своите клиенти на начинот на кој тие го замислуваат. Со социјалните медиуми тие можеа да стигнат до многу луѓе, но тие не можеа да стигнат до својата цел.

Ајде да имаме друг пристап. Кои се предностите на социјалните медиуми? Од една страна, брендот може да добие непосреден и постојан одговор од своите клиенти. Од друга страна, тие можат да стигнат до многу потенцијални корисници со малку инвестирање. И тие можат да ги насочуваат своите реклами бидејќи Facebook и другите сајтови ги заработуваат своите пари, нудејќи им на корисниците податоци за рекламирање.

Ако сте подготвени да наведете конзервативни Европјани на возраст меѓу 20 и 50 години, само треба да ги кажете магичните зборови – и да ги покажете парите – и Facebook веднаш Ви ги доставува. И, конечно, нема подобро место за создавање голема возбуда околу нешто од социјалните медиуми, каде што различни работи одат вирално секој ден. Ова се главните причини поради што големите компании избираат да учествуваат во “социјалните медиумски игри”. Но, на Apple не им е потребна ниту една од нив.

Многу често, луѓето не знаат што сакаат, додека не им покажете.

Со други зборови, повратните информации се сосема рамнодушни за Apple, бидејќи тие би сакале да ги спречат. Тие секогаш создаваат нешто што клиентот ќе го посака, дури и ако не знаат за своите желби. Но, веднаш штом Apple ќе го претстави … И, исто така, ако тие сакаат да имаат некои повратни информации, доволно е да пристапат на Интернет. Секој зборува за нив. За нив не им треба посебна платформа.

Тоа е сосема спротивно на профилот на Apple. Apple е луксузниот бренд за сите. И луксузен бренд нема да насочува директни реклами на социјалните медиуми. Тоа може да создаде спротивно чувство. Каков вид на луксузен бренд е тоа што нуди “плати за 2, добиј 3”, “споделете и освојте iPhone” како опции за нивните клиенти. Компанијата од Cupertino сака да ги посакувате своите уреди, да почувствувате ексклузивност и да ве натера да влезете во следната продавница која е целосно контролирана од нив и да го направите шопингот од Вашите соништа.

Равенката на возбудата околу производите на Apple е лесна. Доволно е да ги задржат своите работи во тајност за да кажат дека сите зборуваат за нив. Потоа кинеската фотографија од сомнителни извори протекува за преглед на задниот дел од новиот iPhone и сите ги губат своите умови. Бидејќи не е достапна, таа е тајна и мистериозна. Потоа, по сите тие тајни, ќе одржат фестивал како, навистина, скап и импресивен главен за сите новинари, влијателните и други медиумски лица. Ако нешто може да генерира возбуда тоа е тоа. И тоа не бара директно присуство на платформи за социјални медиуми.

Можеме да видиме дека Apple едноставно нема потреба да користи социјални мрежи.

Извори: TechAltar

Apple Inc. (AAPL)

Дали го прочита ова?

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј.

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј.