imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Промена на батерија по намалена цена!

Направи резервација и промени ја батеријата за 1.990 МКД.

Кога се во прашање приватните податоци, корисниците му веруваат на Apple


Според едно неодамнешно истражување во САД, корисниците веруваат во политиките за приватност на Apple. Кога станува збор за лични информации, учесниците на студијата SurveyMonkey и Recode сметаат дека Apple е една од најсигурните компании.

Навистина интересни работи се случуваат во технолошката индустрија. Драмата со Facebook сега е на сите вести и секој знае за тоа. Не е изненадување, тоа е многу повеќе од едноставен Internet-gate. Овие податоци што ги собра Facebook и другите што ги продадоа сега покажаа важни социјални прашања.

Последните два дена беа за сослушувањето на Mark Zuckerberg во американскиот Сенат, каде што шефот на делот за социјални медиуми ја презеде сета одговорност, а подоцна и вети построги регулативи и изјави за можноста за платена верзија на Facebook. Во исто време аналитичарската компанија, SurveyMonkey и страната за онлајн технологијата, Recode направија анкета заедно и ги прашаа корисниците на кои сајтови им веруваат помалку.

Тие би можеле да избираат помеѓу: Amazon, Apple, Facebook, Google, Lyft, Microsoft, Netflix, Snap, Tesla, Twitter и Uber. Значи и производителите на хардвер и развивачите на софтвер беа застапени покрај другите, како што се производителите на автомобили како Tesla, сите тие ги користат Вашите податоци.

Значи натпреварот не беше толку фер. Очигледно, јас не се плашам од Tesla толку колку што се плашам од оние што ги користам или од кои што купувам, како од АAmazon, Apple, Facebook, Netflix и Microsoft. И ние треба да додадеме дека ова истражување ќе биде сосема поинакво ако тоа е глобално истражување.

Ако тие го сменат Amazon со Aliexpress, Netflix со Spotify со Tidal, истражувањето ќе изгледа сосема поинакво. Според SurveyMonkey, корисниците на САД сметаат дека Netflix е најсигурен давател на услуги od сите. Но Apple, Microsoft, Lyft и Tesla се меѓу најдобрите. Само 2% од учесниците сметаат дека Епл не е доверлив.

Не е изненадување што Facebook е помалку доверлив, но резултатите се неверојатни: повеќе од половина од учесниците гласаа за социјалниот гигант. Овој број може да биде резултат на скандалот околу нив, би бил сосема поинаков ако тоа би било направено пред неколку недели.

Споредувајќи го Facebook со Twitter (3%) и Google (5%) кои имаат најмногу слични деловни стратегии, резултатот е навистина разочарувачки. Компанијата ветува големи промени во нејзината регулација и по паѓањето на бомбите ги направија сите податоци на секој корисник да се превземаат приватно.

Извор: Recode

Apple Inc. (AAPL)

Дали го прочита ова?

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј.

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј. - Кликнете овде!