imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Промена на батерија по намалена цена!

Направи резервација и промени ја батеријата за 1.990 МКД.

Колку пари ќе потрошите на ласери за една година?


Apple потроши 400 милиони долари на нив пред само неколку години. И тоа не како инвестиција, туку како награда за производителот на специјални ласери Finisar. Иако веројатно можете да ја погодите вистинската причина за тоа…

Ова би можела да биде сосема нова информација за некои, но Apple има финансиски фонд под името Advanced Manufacturing Fund, кој е вреден милијарда долари. Компанијата со тие пари поддржува “иновативни развои во американското производството и создавање бизниси”. Не сите производители, секако, туку само оние за кои Apple смета дека заслужуваат “награда”. Така Apple го вика тоа: награда.

Да бидеме реални, ова не е награда туку инвестиција, но оној вид на инвестиција која е всушност добра идеја. Finisar произведува VCSEL ласери. Главна работа е дека Apple ја користи оваа посебна ласерска технологија во многу нови иновации, како што се Face ID или AirPods. (И дефинитивно во проектот на автомобил, ако тој проект постои.)

Но, како тоа станува вложување? Како што знаеме, Apple би сакал да купи десет пати повеќе VCSEL вафери во иднината. Ќе биде корисно да се дознае компанијата која произведува VCSEL ласери, и која веќе ја изненадија со 400 милиони долари…

Но, зошто толку голема побарувачка за VCSEL? Apple веројатно нема намера да создаде десет пати повеќе AirPods или iPhone X уреди отколку порано. Се чини дека ваферите, кои првенствено се користат за 3D просторни сензори ќе им помогнат на AR амбициите на Apple. Како на пример, со очилата.

Очигледно, се уште не е време за тоа, дури ни според најоптимистичките проценки. Меѓутоа, Apple претпоставува дека веќе сега ја гледа иднината: знаат дека AR може да стане огромен пазар. Сето ова веројатно има своја улога во стратегијата, бидејќи и Apple на ова подрачје ќе сака да биде водечки на пазарот. Не е лошо да се снабдите со клучни компоненти и поддршка на производителите како што е Finisar.

Она што е сега 400 милиони долари трошок, следната година ќе биде милијарда долари приход.

Извори: Recode, Apple

 

Apple Inc. (AAPL)

Дали го прочита ова?

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј.

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј. - Кликнете овде!