imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Оваа објава не е ажурирани повеќе од година дена. Имајте во предвид дека објавата може е веќе застарена.

Крајно време е Apple да заземе став за социјалните проблеми


Tim Cook, извршниот директор на Apple често говори за друштвените проблеми и лесно го споделува своето мислење за темите како имиграцијата и мултикултурализмот. Прашањето е, дали е тоа е важно доколку збориме за извршниот директор на една од највредните компании во светот…

Ова е нешто што повеќето го критикуваат. На пример, според Adamu Lashinskyju, лидерот на Fortune компанијата, тој исклучиво треба да се занимава со прашањата за трговијата. Меѓутоа, Cook се противречи и кажа дека Apple ги претставува вистинските вредности па поради тоа и не се занимава со политиката.

Во Apple, ние од секогаш бевме за тоа да го промениме светот. Пред неколку години ми стана јасно дека тоа не можете да го направите доколку бидете тивки за работите кои се и те како важни […] Работата за мене не е ништо повеќе од збир на луѓе. Доколку луѓето треба да имаат вредности, во тој случај и компанијата треба да ги дели истите.

Повеќето го тврдат спротивното и според нивното мислење, Apple моментално – како една од највредните компании на светот – е само ентитет кој ги полни банкарските сметки. Според Benu Lovejoyu блогер од 9to5Mac, Apple навистина ги претставува вистинските вредности и поради тоа спремен е да обложи пари за нив. Apple се дефинира како компанија која ја користи технологијата за збогатување на животот на луѓето. Ова го докажува и фактот дека Steve Jobs компјутерот го нарече “велосипед за мозокот”.

Jobs често напоменуваше дека технологијата е само алат кој им овозможува на корисниците да ја изразат својата креативност и сами да ги остварат нивните соништа. Apple ја користи оваа порака во своите кампањи дури и денес. Циничните луѓе со право можат да ги превртат очите, додека во умот на Jobs корисниците ги користат MacBook уредите за да ја напишат нивната животна приказна, а просечните корисници гледаат видео записи со мачки и расправаат за вечерашната забава со своите пријатели.

Компанијата ги поддржува овие активности со практични чекори и ги воодушевува луѓето со своите кампањи со што ги охрабрува за доживотно учење. Apple им дава глас на оние кои сами не можат да се изборат за нивниот глас да биде слушнат. Како на пример да ги земеме оние кои сонуваат, кои имаат мала или никаква политичка моќ и видливост.

Apple е гласна компанија. Доколку заземат јасен став, луѓето го следат и слушаат. Дури и кога Apple ќе збори за незгодни прашања како што се децата кои се присилени да бидат одвоени од своите родители, слободата на говорот или правото на приватен живот, а медиумите веднаш се занимаваат со овие вести кои се шират во цел свет. Што повеќе имате влијание, толку сте и поодговорни, а Apple е и те како влијателна компанија.

Tim Cook се најде на мета и на многу напади кои тврдат дека наместо да се бави со своите производи тој троши време на друштвените проблеми.

Блогерот Ben Lovejoy од 9to5Mac се сложува со изјавата на Tim Cook, кој смета дека е многу важно да се збори за друштвените и политичките проблеми во име на Apple. Ова не влијае никако на ефикасноста на компанијата. Како и фактот дека истото нема да има никакво влијание на висококвалитетните производи и нивниот развој, ниту пак нема да се одрази на сигурноста на софтверот поради ова.

Што мислите Вие?

Извор: 9to5Mac

Apple Inc. (AAPL)

Дали го прочита ова?

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј.

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј.