imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Промена на батерија по намалена цена!

Направи резервација и промени ја батеријата за 1.990 МКД.

Крајно време е Apple да се заложи за социјалните прашања


Tim Cook, главниот извршен директор на Apple, едноставно ги елаборира социјалните прашања и со задоволство го споделува своето мислење на теми како имиграција и мултикултурализам. Прашањето е дали е релевантно ако зборуваме за извршниот директор на највредниот бренд на светот …

Тоа е нешто што толку многу луѓе го критикуваат. На пример, според Adam Lashinsky, лидерот на Fortune, компаниите треба да се фокусираат исклучиво на прашањата за тргување. Сепак, Cook му противречи и рече дека Apple претставува вистински вредности наместо само да се држи до политика.

“Во Apple, отсекогаш сме биле за менување на светот. Ми стана јасно пред неколку години дека не го правите тоа, останувајќи неми за работи што се важни […] Бизнисот за мене не е ништо повеќе од збир на луѓе. Ако луѓето треба да имаат вредности, тогаш со проширување на компанијата треба да има вредности.”

Многумина го тврдат спротивното, за што во моментов, Apple – како една од најскапоцените компании во светот – е само ентитет за правење пари. Според Ben Lovejoy, блогер на 9to5Mac, Apple е вистински претставник на вредностите, и е подготвен да стави пари зад нив. Apple се дефинира како некој кој користи технологија за збогатување на животот на луѓето. Тоа е докажано и од фактот дека Steve Jobs го нарекол компјутерот “велосипед на умот”.

Jobs често кажувал дека технологијата е само алатка која им овозможува на луѓето да ја изразат својата креативност и да ги остварат сопствените соништа. Apple ја користи оваа порака во својата кампања дури и до овој ден. Циничните луѓе со право можат да ги превртуваат очите, бидејќи додека во умот на Jobs корисниците користат MacBook за пишување приказна за нивниот живот, просечните корисници гледаат видеа на мачки и разговараат за вечерта со своите пријатели.

Компанијата ги поддржува овие активности со практични чекори и тие повеќе ги инспирираат луѓето со своите кампови и ги охрабруваат за доживотно учење. Apple им дава глас на оние кои не можат да ги слушнат своите гласови сами. На пример оние кои сонуваат, кои имаат малку или со малку политичка моќ или оние кои не се забележани од општеството.

Apple е гласен. Ако има јасна позиција, луѓето го следат и слушаат. Дури и кога Apple зборува за такви непријатни теми како што децата кои се принудени да бидат одвоени од родителите, слободата на говорот или правото на приватниот живот, медиумите веднаш се соочуваат со овие вести, а вестите се шират низ целиот свет. Колку сте повлијателни, толку поголема одговорност имате и Apple е неверојатно влијателен.

Многу напади стигнаа до Tim Cook во врска со ова, според кој, наместо да се занимава со своите производи, го троши своето време за социјални прашања.

Ben Lovejoy, блогер на 9to5Mac, се согласува со изјавата на Tim Cook, според кој е важно да се зборува за социјални, политички прашања во името на Apple. Тоа не влијае на ефективното работење на компанијата. Тоа нема да направи Apple да прави помалку производи со висок квалитет, развој и помалку внимание да се посвети на сигурноста на софтверот. Што мислите?

Извор: 9to5Mac

Apple Inc. (AAPL)

Дали го прочита ова?

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј.

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј. - Кликнете овде!