imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Промена на батерија по намалена цена!

Направи резервација и промени ја батеријата за 1.990 МКД.

Професија: креатор на плејлисти


Дали некогаш сте размислувале за тоа дека случајно има некој некаде во светот, чија главна професија е да ја креира плејлистата што ја слушате? Дури и денес повеќето од плејлистите се создадени од луѓе, а не алгоритми. Ајде да погледнеме зад сцената на Spotify!

Сите музички стриминг провајдери го имаат истиот концепт. Тие ви нудат тони песни што можете легално да ги слушате колку што сакате, за мала месечна претплата.

Поради сегашната ситуација на пазарот, нудењето нешто поинакво може да биде фатално ако давателот на услуги сака да привлече повеќе корисници. Затоа повеќето од провајдерите нудат ексклузивни артисти, вградени стихови од песните и други додатоци. Како уникатни плејлисти.

Може да помислите дека во ерата на вештачката интелигенција и машинското учење нема потреба од човечки уредници, но во реалниот живот ситуацијата е сосема поинаква. Луѓето можат да се справат со апстрактните работи како музиката, малку подобро од машините. Иако според мое мислење, во случајот на Spotify, Release Radar и Discover Weekly листите генерираат автоматски.

Јасно е дека постојат луѓе во светот, чија главна работа е буквално цел ден и цела ноќ да ги менуваат плејлистите. За да се креира соодветна плејлиста за проучување, медитација, забава, утрински рутини, спиење, трчање, работа, правење јога итн. 1) уредниците треба да ги направат сите овие активности и 2) да размислат за тоа која музика најдобро може да одговара на овие активности.

Исто како да одите низ градот сликајќи фотографии. Ако секојдневно ги користите истите начини, почнувате да ги гледате улиците на сосема поинаков начин. Барате тема и размислувате како најдобро да го фатите расположението. Можам да замислам дека нивната работа е нешто слично. Тие можат да слушаат музика на сосема поинаков начин додека вежбаат, спијат, готват итн.

Ова е само мојот концепт, но гледајќи го видеото на BuzzFeeds, мојата претпоставка се покажа точна. Иако не се работи за најнова снимка, можете да погледнете во седиштето на Spotify, да слушнете неколку интересни приказни и да ја погледнете една од уредниците Athena Koumis во акција. Таа ја подготвува плејлистата на свежи пронајдоци, која му ги претставува новите артисти на светот. Што е потребно за да ја добиете оваа работа:

Слушам 1.000 песни секоја недела, за да можам да ја направам оваа плејлиста.

Размислете за тоа кога следниот пат ќе отворите некоја случајна плејлиста.

Извор: BuzzFeed News

 

Apple Inc. (AAPL)

Дали го прочита ова?

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј.

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј.