imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Промена на батерија по намалена цена!

Направи резервација и промени ја батеријата за 1.990 МКД.

Развојот на MIT ја носи автономната технологија на следно ниво


Тековните автономни технологии можат да возат прецизно и безбедно на главните патишта со соодветни знаци. Каква е состојбата со помалите патишта? MIT има неверојатна идеја…

Автономните возила ретко возат на помалите странични патишта. Со сегашната технологија тоа е речиси невозможно. Причината е навистина едноставна, бидејќи целиот систем е базиран на откривање на улични сигнали и детални 3D мапи. Без нив, машините возат целосно “слепи”.

Овие автомобили ги користат мапите за да знаат каде се и што да прават во присуство на нови пречки како што се пешаците и другите автомобили. Потребата за густи 3D мапи ги ограничува местата каде што можат да возат автономните автомобили.

Но, не се сите патишта убави и сјајни со беспрекорни знаци. Ако дизајнираат целосно автономни автомобили за иднината, нема да можат да го игнорираат овој проблем. MIT има навистина одлична идеја што во моментов е во фаза на тестирање и која може да биде решение за овој проблем.

CSAIL – Computer Science and Artificial Intelligence Laboratory of Massachusetts Institute of Technology им овозможува на автономните автомобили да се движат на било кој вид патишта, користејќи GPS и LiDAR (светлосна детекција и ранг) податоци.

Технологијата наречена MapLite беше тестирана во живо на земјени патишта во Девенс и Масачусетс, а резултатите беа навистина охрабрувачки. Користеа едноставен Toyota Prius, кој беше потпомогнат од гореспоменатите LiDar и IMU (Inertial Measurement Unit) сензори.

MapLite користи сензори за сите аспекти на навигацијата, потпирајќи се на GPS податоци само за да добие груба проценка за локацијата на автомобилот. Системот најпрвин поставува конечна дестинација и она што истражувачите го нарекуваат “локална навигациска цел”, која треба да биде во рамки на погледот на автомобилот. Сензорите на перцепцијата потоа генерираат патека за да стигнат до таа точка, со користење на LIDAR за да ја проценат локацијата на рабовите на патот. MapLite ова може да го направи без физички обележувања на патиштата, правејќи основни претпоставки за тоа дали патот е релативно порамен од околните области.

Немаме информации за комерцијална употреба на технологијата, но програмерите веќе и ја претставија на светот на меѓународна конференција за роботика и можеби нема да биде потребно долго време големите производители на автомобили да му се приклучат на овој развој.

Извор: The Verge

Apple Inc. (AAPL)

Дали го прочита ова?

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј.

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј.