imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Instagram како канал за вести?


Instagram не е само игралиште за егзибиционисти и фотографи аматери, бидејќи станува сè попопуларен меѓу оние кои бегаат од навидум старата Facebook-заедница. Гледајќи го растот, новиот стартап ќе ја искористи платформата за реформирање на услугите за вести.

Како што покажуваат знаците, веб-страниците на социјалните медиуми изгледаат како главни извори на вести за луѓето, а извонреден пример за тоа е американската кампања за претседателските избори во 2016 година, каде лажните вести што циркулираа на Facebook имаа големо влијание врз јавното мислење. Emily Sheffield, како поранешен уредник на британскиот Vogue ги почувствува промените во трендовите и сфати дека најлесен начин да ги спои јавноста и информациите, е ова второво да го стави директно на Instagram.

Нејзиниот стартап наречен #ThisMuchIKnow е во основа обичен Instagram профил, на кој селфи фотографии и налакирани нокти, акцентот е ставен на вести. Помеѓу темите, можеме да најдеме речиси се,  почнувајќи од церемонијата на доделувањето на Оскарите преку Брегзит до економски извештаи. Иако проектот е во почетна фаза, може да се види дека Sheffield и нејзините тимови добро ја познаваат платформата.

Сервисот што е достапен според ова корисничко име, многу добро ги искористи карактеристиките на платформата. Нивните дневни приказни постојано се прошируваат со актуелни и кратки вести и фотографии, додека корисниците можат да најдат нови вести во Highlights, поделени во одредени периоди. Освен тоа, можат да се најдат нормални мислења на профилот, каде што описот на фотографиите кажува повеќе за одредени случувања, иако доста пократко во споредба со традиционалните вести канали.

Се разбира, денес ништо не е бесплатно, но знаците покажуваат дека сè уште нема да мора да ги затегнат ремените. Наводно, дури и Founders Factory, стартап инкубатор основан од британски претприемачи, кој е поддржан од инвеститори како Guardian Media Group или L’Oréal, го гледа потенцијалот во #ThisMuchIKnow. Веб-страницата моментално работи во експериментална фаза, но со нетрпение ги бараат уникатните членови од одборот на уредници. Иако во спецификациите за работа нема референца за плата, тие посочуваат дека бараат кандидати со „немилосрдна љубопитност, бестрашност и претприемачки став”.

Значи, теоријата и околностите изгледаат ветувачки, единственото преостанато прашање е она што ќе го видиме во реалноста, бидејќи постојат и некои негативни фактори. За помладата публика #ThisMuchIKnow е како лек со вкус на јагода, кој се обидува да ја уништи сувоста на грлото, покривајќи го со пријатен вкус. Исто така, интересно е дали ќе можат да ги привлечат оние групи кои сакаат повеќе традиционални канали за вести – има навистина многу од нив. Сè на сè, експериментот е прилично интересен.

Што мислите? Дали каналот за вести што се базира на социјалните медиуми има иднина?

Извор: BuzzFeed

 

Apple Inc. (AAPL)

Дали го прочита ова?

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј.

Воодушевен што сум повторно во Франција за да се сретнам со талентираниот тим во Марсеј.